Jobb teljesítmény és sérülések megelőzése bármely sportágban

A legutóbbi, 2019-es NBA-döntőben, ahol a Toronto Raptors, a győztes csapat nyerte az első és egyetlen NBA-bajnokságot, a 6 meccssorozat körül más jelentős címek voltak, majd maguk a győzelmek. Azt hiszem, senki sem állíthatja, hogy ha ezek az esetek nem történtek volna meg, akkor az eredmény jelentősen más lehetett volna. 2 pályafutást megváltoztató sérülés és az 5. és 6. játékban lezajlott sorozat befejezése volt, ami megváltoztatta a játék dinamikáját. Sérülés történt egy olyan játékossal, aki abban a pillanatban megállapodik a bolygó legjobb játékossal, Kevin Duranttal. A másik sérülés minden idők egyik legnagyobb 3 pontos játékosa, Klay Thompsoné volt.

A legjobb sportolók sérülései A sportban az utóbbi években gyakran előfordult. Ezért látjuk, hogy a különböző országok legjobban fizetett és legtehetségesebb kosárlabdázói feladják az augusztus végén érkező világkupát. Az ezzel foglalkozó játékosok célja hosszú távú jövőjük biztosítása az NBA-ben, és nem kockáztatják meg a sérüléseket, ha hazájukért játszanak. A legtöbb ember számára ezek a gyakori sokkosérülések furcsának tűnhetnek, mivel a fejlett edzéstechnika és technikák ősidők óta népszerűek.

Néhány egyszerű ok jut eszembe, hogy miért történik ez. Az első az Étel. Az ételekben található tápanyagok alacsonyak. Kis példa a kesudió. A kesudió magnéziumtartalma az 1970-es évek óta 70% -kal csökkent, ennek oka a kereskedelmi mezőgazdaság. A növényvédő szerek és talaj permetezése hatással van a tápanyagokra. Az ebből a talajból termesztett gyümölcsök és zöldségek rendkívüli mértékben csökkentik a tápanyagok értékét. Ezek a vegyi anyagok szintén befolyásolják húsunkat, az állatokat, amelyeket elfogyasztunk, vagy a károsodott talaj növényzetével táplálkozva, vagy pedig magasan feldolgozott gabonákon túlélve. Szintén vita tárgyát képezi az eladó állatok méretének javításához felhasznált szteroidok mennyisége, valamint az antibiotikumok alkalmazása állatok beteg állapotában, ami nagyobb stresszt okoz az állatok egészségében, mint az előző évtizedekben. Bizonyított bizonyíték arra, hogy biogazdaságaink nem olyan sűrűek, mint a tápanyagok. Ennek oka, hogy a szomszédos kereskedelmi gazdaságokból származó vegyi anyagokat levegőn és biogazdaságokon keresztül továbbítják.

Nagyon érdekes, hogy ez nemcsak a jelenlegi sportolóinkra, hanem arra is, hogy a jövőbeli játékosainkra. Tanulmányok kimutatták, hogy a magasan feldolgozott élelmiszerek fogyasztása a második és a harmadik generációt érinti. A Pottengers Cats néven publikált tanulmány kimutatta a macskák deformitását, betegségeit, sőt vakságát a feldolgozott hús fogyasztása miatt, ami befolyásolta az utódok létezését a macskák harmadik generációjáig. Csak meg kell kérdezned magadról a körülötted lévő emberek növekvő betegségszámát, hogy megértsd, mi történik a világunkban.

A gyakori és súlyos sérülések második oka az ütemterv és az edzésgyakorlatok, amelyeket manapság a sportolóknak előírnak. A képzés ugrásokat tett a teljesítmény javításában. Az egyensúlyi edzés, az elektromos gépek és a trükkök felhasználása megvalósult abban, ami állítólag serkenti az atléta koordinációját és erejét, hogy sikeres legyen egy adott sportágban, amikor ez a képesség függ. Azonban még nem láttunk olyan tanulmányt, amelyben az egylábú egyensúly edzés javíthatná a sebességet, az agilitást és az erőt. Fogadni fogok minden pénzemmel arra, hogy a sportoló nagyon jó lesz az egylábú mérleg edzésén, de valójában nem a sportmozgáshoz való áttérés. A hátoldalon számos olyan tanulmány található, amelyek javítják az állóképességet a guggolás során, egy másik példaként javíthatja a függőleges ugrást, a sprint sebességét és a lassulást. Sajnos újabb 10 év telhet el, mire a kutatások bebizonyítják, hogy mindezek a sportoló kiképzésének kitalált és úgynevezett kreatív módjai semmiképpen sem jelentenek jobbat a régi erőnlétnél. Az edzés, amelyet a világ legerősebb emberei híresek voltak az 1900-as évek óta, lelassul a harci sportok terén, és máris bebizonyosodik, hogy erősebb sportolókká teszik őket a vegyes harcművészetek mellett az amerikai futballban is.

A sportolók azért sportolók, mert már csodálatosak abban, amit csinálnak. Valószínűleg már nagyon ügyesek, erősek és gyorsak. Csak egy kis útmutatóra van szükségük arra vonatkozóan, hogyan lehet megelőzni a sérüléseket azáltal, hogy javítják az elfogyasztott tápanyagokat és kiépítik képességüket a megfelelő súlyokkal való edzésre. Ez az információ nemcsak nagymértékben javítja erejüket, hanem együttes integritásukat, mobilitást és a földi reaktív erőket is. Ezen kategóriák fejlesztése javítja a sportolókat, az erőt, az agilitást és a sebességet, valamint a sérülések megelőzését és a gyógyulási időt. Ez egy felbecsülhetetlen összeg, amelyet egy sportoló hosszú élettartamáért fizetni kell a sportágban.

Néhány egyszerű lépés segít abban, hogy önmagad legjobb verziójává válj. Ha sportoló vagy csak segíteni akar nekünk abban, hogy megvédjük a jövő generációit a betegségektől és sérülésektől, ezek a változások csak pozitív hatással lehetnek rád. Gyerekek és nevelés a körülötted lévők. Az első az, hogy enni bio teljes ételeket, amennyit csak lehet, miközben a 80/20 szabály szerint él. 80% szerves és 20% hagyományos. Ha biztonságos módon szeretné megtalálni a legbiztonságosabb ételeket, akkor csak annyit kell tennie, hogy megtisztítja az országához tartozó Google-t. Ez az első 15 olyan élelmiszer, amelyet legkevésbé permeteznek herbicidekkel és növényvédő szerekkel. Ha azt is szeretné tudni, hogy milyen ételektől távol kell tartózkodnia, akkor a Google tucatszámot piszkál az Ön országára. Ez a 12 leginkább terhelt vegyszer az Ön területén.

A másodlagos tanács az, hogy keressen egy nagyszerű edzőt, aki megtanítja a teljesítményemelők helyes mechanikájára, amely erősebbé teszi az adott sportágát. Aki valamilyen izomfelszabadítási technikára is szakosodott, jelentősen javítja a mobilitást és megakadályozza a sérüléseket. Keresse meg a környéken ART-gyakorlókat.

Az idén az NBA döntőjében bekövetkezett drasztikus sérülések eredménye megváltoztatja az NBA pályáját a következő években, és már elkezdődött. Úgy tűnik, hogy a sztárjátékosai még nagyobb terheléskezelését és a játékok között esetlegesen több szabadnapot terveznek jó irányba haladni az érintettek számára. Kíváncsi vagyok, mikor fogják jobban megvizsgálni a sportolókat érintő pályán kívüli körülményeket.

Kevin Durant elveszíti 12 hónapos akcióját, és célja annak a játékosnak a visszatérése, aki a sérülés előtt volt, azonban a statisztikák ellene szólnak. Úgy tűnik, hogy az Achilles-könnyektől visszatérő játékosok többsége soha nem tér vissza a legjobb kosárlabdához. Kobe Bryant, a legfrissebb és valószínűleg a leghíresebb kosárlabdázó, ennek a csúnya sérülésnek az áldozata lett, és Kevin Duranthoz hasonlóan ez történt a pályán tett mozdulat közben. Kobe néhány évvel később hamarosan nyugdíjba megy, amikor már nem lehet magas szintű teljesítményt elérni. Klay Thompson 6 hónapig nem lép pályára ACL-szakadással, és az ilyen típusú sérülések története az, hogy több mint valószínű, hogy megsérül. Az ACL-könnyek a leggyakoribb sérülések a ma látott sportágakban.

Csak remélni tudjuk, hogy az edzők csökkentik a sportolók testére gyakorolt ​​hatásukat, és csak fenntarthatóbbá akarjuk tenni. Saját információért próbálja ki Kevin Durant fotózási rutinját. Forgásokból, forgásokból, egylábú ugrásokból és fordulatokból áll a levegőben. Véleményem szerint mindezeket a mozdulatokat el kell menteni a sportoláshoz, és nem szabad átvenni a test futásteljesítményét edzés vagy bemelegítő rutin közben. Szinopszisom az, hogy körülbelül 10 év múlva meg kell vizsgálni annak a futásteljesítménynek a mérését, amelyet egy test a súlyos sérülési kockázat jelentése előtt megtehet. Reméljük, meglátjuk, hogy a sportolók erősebbé tétele és a táplálkozásukba való belenézés nagyobb hangsúlyt kap-e, és minden mást megtakarítanak-e a pályán, a pályán vagy az edzés területén való mozgáshoz.

Mellékesen említem, hogy nem tudom ezeknek a sportolóknak a táplálkozás mértékét, de, amint azt a tudomány a Pottenger macskák vizsgálatával bebizonyította, valószínűleg az őseikkel kezdődött 2-3 generációval ezelőtt. Nagyon vicces, ami visszavezet minket a kereskedelmi mezőgazdaság növekedésének idejébe az Egyesült Államokban

Remélem, hogy ez az információ sok embert jó irányba mutatott egészsége és teljesítménye szempontjából. Olyanok vagyunk, mint az üzemanyag és a megszerzett tudás.