Használja az operáns kondicionálás pszichológiáját az edzettség javításához

Hogyan tévesztheti meg az elméjét, ha azt gondolja, hogy AKAR AKKOR tornázni?

Mindannyian motivációval küzdünk néha!

Vannak, akik dollárok ezreit fizetik a személyi edző motivációjáért. Attól tartunk, hogy ha nincs valaki, aki felelősségre vonna minket fizikai állapotunkért – hagyjuk, hogy megcsúszjon.

Mi lenne, ha tudatunkat saját személyi edzőinkké változtathatnánk? Díjmentesen.

Ha elmélyíti néhány egyszerű pszichológiai jelenség megértését, képes lesz arra, hogy elfordítsa a fejét attól, ami megakadályozza a menekülést … a legnagyobb motivátorban.

A tested vágyakozik futni, de az elméd nemet mond. Hogyan tévesztheti meg az elméjét abban, hogy elhiggye, hogy az is akar gyakorolni?

Nos, az első dolog, amit meg kell tennie, hogy elkészítsen egy tervet. Mielőtt elkezdené használni a pszichológiai kondicionálást, kézzelfogható képzési programot kell készítenie. Kezdje apró, elérhető célokkal – például kéthetente egy éjszaka fut.

Írja meg a tervet listaként, vagy írja be egy naptárba.

Akkor itt az ideje egy pszichológiai jelenségnek, amelyet operáns kondicionálásnak nevezünk.

Az operáns kondicionálás a pozitív és negatív megerősítés pszichológiai hatásának adott kifejezés. Pozitív megerősítés az, amikor befejezünk egy műveletet, és ennek eredményeként jutalmat kapunk. Amikor jutalmat kapunk, agyunk bizonyos részeit stimuláljuk, ami ösztönzi a cselekvés megismétlését.

Csak a terv elkészítése valóban segíthet a motivációban.

Hogyan lehet egy ellenőrzőlista az operáns kondicionáláshoz?

Az operatív kondicionálás cselekvést és reakciót igényel. Ebben az esetben a gyakorlat a cselekvés. Válaszot kell létrehoznia magának, hogy összekapcsolja a kívánt ingert a pozitív cselekedettel.

Kezdjük egyszerűen. Szokásként ellenőrizze a listán végzett minden gyakorlatot, miután befejezte. Csak ez az egyszerű “jutalom” hívja fel a figyelmet a sikerre. A pozitív cselekvés-megerősítés e mintájának megismétlése örömöt vált ki az agyban. Végül tudat alatt várni fog, hogy ellenőrizze a listán szereplő minden apró eredményt. Hirtelen a futás sokkal több, mint egy korábbi eredmény.

Talán a listatulajdonosok nem olyan szigorúak és szigorúak, mint mindenki más.

Csak tudom, hogy érezzem jól magam. Egyszerre egy kis csekk.

Hogyan lehet másképp beépíteni az operáns kondicionálás cselekvés-jutalom mentalitását képzési programjába? Tegye a futást egy bonyolultabb rutin részévé. Például, ha minden kedden 7-kor fut, jutalmazza magát 8-kor a kedvenc tévéműsorának megtekintésével. Az elme szereti a szokásokat, a rutint és a szokásokat. Végül Rosszul érzi magát, ha nem szokott futni.

Ha még komolyabban akarja kezelni az operáns kondicionálást, büntetéseket vezethet be a rutinjába. Például – tegyen egy tégelyt az ellenőrzőlista mellé. Minden alkalommal, amikor sikeresen elfut, adjon egy dollárt az üvegbe. De minden alkalommal, amikor feladja a listán szereplő gyakorlatot, vegyen elő egy dollárt. A hónap végén tegyen valami szórakoztató dolgot magának – arra tervezve, hogy mennyi pénzt tegyen az üvegbe.

Rájön, hogy a testmozgás motivációjának hiánya mindenki számára tapasztalható.

Nem vagy egyedül.

És megverheti ezt a lustát!

Most menj ki és fuss!