A kondicionálás igazi meghatározása a sportban és a fitneszben

A kondicionálás egy olyan szó, amelyet sokat használnak a fitnesziparban, de mit jelent valójában a kondicionálás? Van, akit erőszakoskodás szakad meg, a maratoni futóknak át kell esniük egyfajta állóképességi kondicionáláson, majd megvan a szükséges kondicionálás a harcosok és a harcművészek számára.

A kondicionálás elválasztható, mivel ez az elengedhetetlen koncepció a kemény munkáról és edzésről, hogy testét felépítse, hogy az megfeleljen vagy támogassa a sport igényeit.

És ez igaz.

Ez azonban nem teljes kép arról, hogy mit jelent feltételes sportolónak lenni. A karosszéria felépítése és annak teljesítménypotenciálja csak a „kiváló kondicionáláshoz” kapcsolódó eredmény.

A kondicionálás definíciójának másik fele inkább a fegyelemről, a szabványról és az Ön által elfogadott értékekről szól.

A “nagy kondicionálás” annak a szokásoknak, normáknak és értékeknek az átvételének és integrálásának eredménye, amelyek lassan, idővel megváltoztatják és átalakítják a test állapotát.

A kondicionálás nem annyit jelent, hogy felépítsd magad, hanem sokkal inkább egy sajátos létmód elfogadását jelenti, amely hosszú távon szolgálja az embert, ami előnyös az adott sport vagy fizikai aktivitás képességeinek teljesítése és végrehajtása szempontjából.

Tehát hogyan integrálhat egy nagyszerű kondicionáló rituálét? Olyan, amely kielégíti az atlétikai igényeket az Ön által választott sport vagy fizikai aktivitás alapján?

Jó kiindulópont, ha megnézed, hogy az értékeid hol helyezkednek el a sportodban. Ha megnézzük azokat az összetevőket, amelyeknek természetes hajlandósága van a kedvükre és az értékükre, akkor van egy platformotok, amellyel olyan fegyelmet tervezhetünk meg magunknak, amelybe valószínûleg nagyobb mértékben vesznek részt.

Ha például természetesen a kardiót részesíti előnyben, akkor használja azt alapul egy olyan tudományág kialakításához, amely nemcsak a kiváló kardiót feltételezi, hanem a jobb forma, több erő és nagyobb állóképesség gyakorlásának módja is, amely a forrás a kardió. Remek módszer a másodlagos tulajdonságok fejlesztésére is. Ha például általában a kardió kocogásra hagyatkozik, de szeretne egy másik fizikai képességet fejleszteni vagy a felsőtestén dolgozni, akkor fontolóra veheti a kardio bokszolást. Vagy érdemes jobb láb koordinációt fejleszteni és egy kis kötelet készíteni.

Arra összpontosítva, amit már jobban szeret, akkor nagyobb valószínűséggel támaszkodik rá és fejleszti a fegyelmet, és a fegyelem olyan helyéről származik, ahol a kondicionálás a legjobbaktól áradhat.

Ezenkívül a fegyelem használata hatékony módszer arra, hogy hajlamosítson egy adott készség vagy tulajdonság növekedésére és fejlesztésére. Miután létrehozott egy fegyelmet egy bizonyos gyakorlattal kapcsolatban, akkor csak az ante erőszakának és növelésének a kérdése, hogy javítsa és finomítsa ezt a kondicionálást.

Hadd kezdjem egy utolsó gondolattal, vagyis amikor arra gondolok, hogy milyen kondíciót érezhet, amelyre szüksége lehet bármilyen fitneszcélhoz, gondolkodjon el azon, hogy milyen szokásokat kell alkalmaznia és hogyan kell részt vennie az edzés során , ahelyett, hogy mit kell tennie a cél elérése és elérése érdekében, amelyet végül el kell érnie. Valószínű, hogy amikor eléri ezt a célt, annak fenntartása érdekében támogatnia kell a kondicionálást, fenntartva azt a gyakorlatot, amely eleve oda vezetett.

A kondicionálás folyamat.