A fizikai erőnlét fontossága

Legáltalánosabb értelmében a fizikai alkalmasság a jó fizikai állapot általános állapota. A fizikai erőnlét elérése és fenntartása a fizikai aktivitás, a megfelelő táplálkozás és táplálkozás, és természetesen a fizikai gyógyuláshoz szükséges megfelelő pihenés eredménye. Egyszerűbben fogalmazva: a fizikai erőnlét az emberi test számára az, ami a motor finomhangolása. Lehetővé teszi az emberek számára, hogy kiaknázzák lehetőségeiket. Életkortól függetlenül az erőnlét olyan állapotként írható le, amely segít az egyéneknek a lehető legjobban kinézni, érezni és mindent megtenni. Így a fizikai erőnléti edzők azt a képességet írják le, hogy képesek a mindennapi feladatokat energikusan és ébersen elvégezni, energiával a szabadidős tevékenységek élvezetére és a sürgősségi követelmények teljesítésére. Különösen igaz az idősekre, a fizikai erőnlét az a képesség, hogy kibírja, ellenálljon, ellenálljon a stressznek és folytassa olyan körülmények között, amikor egy nem megfelelő személy nem folytathatja tovább.

Ahhoz, hogy az ember fizikailag alkalmasnak tekinthető legyen, a szívnek, a tüdőnek és az izmoknak egy bizonyos szinten működniük kell, hogy az egyén továbbra is képesnek érezze magát egy tevékenység végrehajtására. Ugyanakkor, mivel az, amit az emberek testével csinálnak, közvetlenül befolyásolja a hangulatukat, az erőnlét bizonyos fokig befolyásolja azokat a tulajdonságokat, mint a mentális éberség és az érzelmi kifejezés.

A fizikai állapot gyakran a következő kategóriákra oszlik, hogy az emberek megvizsgálhassák annak alkotóelemeit vagy részeit. A fizikai alkalmasságot különösen a következők értékelik:

1. Szív- és érrendszeri állóképesség: Ez a test képessége arra, hogy oxigént és tápanyagokat juttasson a szövetekbe, és tartós ideig megszüntesse a hulladékot.

2. Izomerő és állóképesség: Az erő az izom azon képességére vonatkozik, hogy rövid ideig erőt fejtsen ki, míg az állóképesség egy izom vagy izomcsoport azon képessége, hogy ellenálljon az ismétlődő összehúzódásoknak, vagy hogy továbbra is erőt alkalmazzon. inert tárgy.

3. Rugalmasság: Ez azt jelzi, hogy az ízületek teljes mozgástartományban mozoghatnak és izmokat használhatnak.

4. Testösszetétel: az erőnlét egyik összetevőjének tekinthető, a test a testre vonatkozik a sovány tömeg (izom, csont, létfontosságú szövetek és szervek) és a zsírtömeg szempontjából. Valójában a zsír és a sovány tömeg optimális aránya jelzi az edzettséget. A megfelelő gyakorlatsor elvégzése segíthet az embereknek megszabadulni a testzsírtól és növelni vagy fenntartani az izomtömeget.