70 egyszerű napi szokás az egészség, a fitnesz és a wellness érdekében

EGYSZERŰ NAPI SZOKÁSOK EGÉSZSÉGÜGYRE, FITNESSÉGRE ÉS JÓLÉTRE (70 ilyen!)

Az egyik legnagyobb úttorlasz az emberek szerint nekem az idő. Mindannyian nagyon mozgalmas, burkolt világban élünk, egész nap. Az egészséges táplálkozás és edzés, valamint a stressz csökkentése valójában kihívást jelenthet, ha megpróbálják zsonglőrködni a munkában, a családban, a kapcsolatokban és egyebekben. (Hidd el – itt vagyok veled!)

A minap beszélgettem egyik nyugdíjas fitneszvendégünkkel, aki egyszerű, lebontott ötleteket szeretett volna tudni arról, mit tehet, amint hazaér. A változás elsöprőnek tűnt számára, és tudom, hogy sok más ember számára is. Ezért úgy döntöttem, hogy elkészítem ezt a 70 egyszerű napi szokás egyszerű listáját, hogy ötleteket adjak arról, mit tehetsz most, hogy apró változtatásokat hajtson végre a napi rutinban.

Célom az volt, hogy téged választjak az alábbi három kategória bármelyikének kiválasztására, hogy aznapra koncentrálj. Továbbra is folytathatja ugyanazt a szokást, vagy választhat másként minden nap. Ha szeretné, akár egy hétre is meghosszabbíthatja. A listát azonban azért hoztuk létre, hogy megmutassuk, hogy számos apró változtatáson keresztül változtathatja meg egészségét és közérzetét. Koncentráljon arra, amire leginkább szüksége van, és mi tetszik a legjobban!

70 EGÉSZSÉGES szokások a gyakorlatban

TÁPLÁLKOZÁS ÉS ÉLELMISZER

Adjon hozzá új ételszínt (sárga, piros, zöld, lila, fehér, narancs, kék)

Próbáljon ki egy új ételt

Fogyasszon naponta legalább 1 adag gyümölcsöt és zöldséget

Használja az adagszabályozást

Egyél minden feldolgozatlan ételt

Van egy nap édesség nélkül

Vizet inni

“Gyógyítson” egy egyébként egészségtelen ételt

Minden étkezés során van fehérje (lehet állati vagy növényi)

Rágja meg teljesen az ételt

Egyél zavaró tényezők nélkül

Egyél inkább ülve, mint állva

Az étkezés elkészítése

Korlátozza a koffeint délután

Nincs fehér / finomított szénhidrát

Vessen egy pillantást az étlapra, ha kimegy enni, így eldöntheti, milyen egészséges terméket fog kapni

Nincsenek mesterséges édesítőszerek

Adjon hozzá egészséges zsírokat

Állj meg, mielőtt jóllaknál (a többit később megkaphatod)

Sokat kap

Írja be az Omega 3-at

Vegyen magával gyors harapnivalókat, ha utazik vagy útközben van

Ha inspirációra van szüksége, keressen online recepteket szakácskönyvekből vagy blogokból

ALKALMAZÁS ÉS MOZGÁS

Szánjon időt a helyreállításra (nyújtás, habos henger, dinamikus rugalmasság)

Próbáljon ki egy új edzést

Változtassa meg az edzést (tempó, készletek, ismétlések, súly, időintervallum stb.)

Vegye ki az edzést

Kövesse nyomon a fejlődését, hogy tudja, mi működik és mi nem

Ha nem biztos benne, hogy hol kezdjen – kérjen segítséget szakembertől, hogy elkezdhesse

Sétálj

Valami jobb, mint a semmi (akár 5 perc is)

Használja ki az ünnepi időt, és vegyen részt rendszeres edzéseken

Próbáljon ki egy szabadtéri tevékenységet a hagyományos edzés helyett (evezés, kerékpározás, túrázás, sífutás)

Ha fáj, ne csináld (fáj a fájdalom)

Ha sérülései vannak – keressen szakembert, hogy megoldja a probléma gyökerét

Kihívja magát ma valamivel többet, mint tegnap

Segítsen egy barátjának eljutni az edzőterembe, ha nincs motivációja

Ha nem tud eljutni az edzőterembe, végezzen edzést otthon (fekvőtámaszok, térdhajlások, tüdő, emelők, deszka, híd, és a lista folytatódik …)

Menj fel a lépcsőn

Parkoljon az épület legtávolabbi helyén

Használjon álló asztalt vagy megfelelő helyet, ahol állhat

15-30 percenként keljen fel, hogy körbejárja az irodát vagy az épületet

Erőfeszítéseket tesznek

Ütemezze edzését munka előtt (ha soha nem ér rá munka után)

Ebédelni menni

Menj dolgozni

Kerékpárral a munkába

Ha utazik, keressen tornatermeket vagy gyalogos / futópályákat, így folytathatja edzéseit.

Az elme testének jóléte

Elmélkedik

Indítson köszönőnaplót

Írjon minden nap valami pozitívat magáról vagy az életéről

A 3. név győzött tegnap óta

Nevezzen meg ma 3 győzelmet, amelyet szeretne

Menj kifelé és a friss levegőre

Tarts szünetet

Olvassa el napi 5 oldalt

Kapcsolja ki az elektronikus eszközöket legalább 2 órával lefekvés előtt

Nincs estéd telefon vagy televízió nélkül

Menjen egy egész hétig a tévé nélkül

Mély lélegzés

Menj el egy jógaórára

Masszírozzon

Szerezz egy fasciát

Pihenjen a medence vagy az óceán mellett

Hozzon létre egy jövőképet, és nézze meg gyakran

Határozza meg azokat a stresszorokat, amelyeket ki kell küszöbölni az életéből, és készítsen tervet erre

Tervezzen nyaralást (valami, amire számítunk, mindig jó dolog)

Van egy mani / pedi egy barátoddal

Kenje el az illóolajokat otthonában

Szánjon időt egy barátra vagy családtagra

ÖSSZEFOGLALÁS

A változás nehéz. Azt hiszem, ebben mindannyian megegyezhetünk. A kicsi, egyszerű lépések nagy változásokhoz vezethetnek, ha hajlandó következetes lenni. Kezdje kicsiben. Ezért hoztuk létre ezt a listát – így képet kaphat azokról az apró dolgokról, amelyeket ma vagy holnap megvalósíthat, amelyek javítják egészségét, fitneszét és közérzetét. Tegye meg, amit tud, ahol van.