7 nagyon hatékony fitnesz szokás

A szokás ereje a jó fegyelem alapköve. A fegyelem elengedhetetlen a fitt és egészséges test ápolásához.

Rajongtam Stephen Covey 7 rendkívül hatékony ember szokásáért, és nem tudtam nem csodálkozni azon, vajon pontosan ugyanezek a szokások alkalmazhatók-e a fitneszben.

Néhány összefüggés után lenyűgöző dolgokat fedeztem fel. Itt tudtam meg.

A fitnesz privát győzelmét az első 3 szokás alkotja, amelyek önállósághoz vezetnek.

1. szokás: Legyen proaktív

Fizikai körülmények között proaktívnak lenni azt jelenti, hogy kezdeményező és felelősségteljesen részt vesz a kívánt fizikai tevékenység sportjában. Mások segítségével vagy anélkül.

Ha elég rosszul szeretne sportolni, foglalkozni vagy kikapcsolódni, ne hagyja, hogy a magány, az elszigeteltség vagy a pénzhiány megállítson. Saját kezdeményezésemre több harcstílust tanultam meg, információkat kerestem és kísérleteztem csak e stílusok gyakorlati feltárásával.

Mindaddig, amíg valódi vágy és elméd van a tanulásra, elkezdheted.

2. szokás: Kezdje a cél szem előtt tartásával

Nem csak arról van szó, hogy van célja, hanem sokkal inkább arról, hogy legyen célja, amely inspirál.

Tehát ahhoz, hogy fitneszkörülmények között privát győzelmet szerezzen, alapozza meg programjait, gyakorlatait, edzéseit és edzéseit arra, amit valóban el akar érni a testével.

Mit szeretnél csinálni a testeddel?

Mi inspirálja Önt odáig, hogy maga is megtestesíteni szeretné ezeket a készségeket vagy képességeket?

Mire vágyhat egy speciális képesség, sport vagy fizikai tevékenység fejlesztésével vagy fejlesztésével?

Ha elsajátítja ezt a szokást, hogy pontosan elképzelje, mit szeretne a fitneszben és miért, akkor minden választott gyakorlat, rutin vagy edzés természetesen kényszeríteni fogja.

3. szokás: Először tedd az első dolgot

Ahhoz, hogy a fitnesz életmód legyen, elsőbbséget kell biztosítani. Tehát, ha életedben először fitneszelsz, vagy először a szívedben vagy az órádon tedd.

Mit akarok ezzel mondani? Ha a fitneszed egy olyan sport vagy fizikai tevékenység körüli edzéshez vagy testmozgáshoz igazodik, amely igazán inspirált és szenvedélyes, akkor találsz egy olyan programot, amelyet mélyen ismersz, ahol folyamatosan el lehet foglalni.

Másrészről, ha az edzettséged valamivel kevesebb, mint egy égő szenvedély, és arra törekszel, hogy bemutatd magad, akkor elsőbbséget kell adnod neki a napodban, akár a kora reggeli órákban, akár ha lehet, először amint hazajössz, vagy azonnal munka után. Először tedd meg, mielőtt áttérsz valamire, és eggyel kevesebb mentséged lesz.

A nyilvános győzelem azokhoz a szokásokhoz kapcsolódik, amelyek támogatják növekedését a csoportos fitneszkörnyezetben, függetlenül a sportolástól. Ez a 3 szokás is, amelyek kölcsönös függőséghez vezetnek a fitneszben. Az egymásrautaltság hatékony módja lehet az együttműködés ösztönzésének az erőnlét elérése és előrehaladása érdekében, miközben másoknak is erőforrást jelent a fitneszben.

4. szokás: Gondolj győzelemre / győzelemre

Akár versenyképesen játszik, akár csak szórakozásból játszik, megalázó pillanatokba ütközhet, amikor egy rivális vereségét tapasztalja, vagy kevésbé képzettnek érzi magát, mint mások.

A győzelemre / győzelemre való gondolkodás azt jelenti, hogy értéket látni az ilyen megalázó pillanatokban, mert ezekben a pillanatokban megpróbálja meghatározni, hogy javítsa játékát és teljesítményét, megmutatva néhány gyengeséget.

Minden vereséget úgy tekint, mint egy lehetőséget arra, hogy feltegyen néhány új kérdést, és új információkat és betekintést nyerjen. Csodálkozna azon, hogy az ilyen megalázó pillanatok miként nyithatják meg a szemét valamire, amiről korábban nem volt tudatában. Még a technikáddal kapcsolatos kritikák is értékesek, mert nem láthatod magad a harmadik személy POV-jában, és garantálom, hogy az első személy POV-jából hiányol néhány dolgot.

5. szokás: Keresse meg először a megértést, mielőtt meg akarna érteni

Csoportos fitneszkörnyezetben rendkívül hasznos a tanuló hozzáállásának fenntartása. Még akkor is, ha véletlenül tanár, oktató, edző vagy edző vagy.

Mindannyian különböző háttérrel rendelkezünk, és különböző tapasztalataink vannak a fitneszről különböző sportokból és tevékenységekből. Tehát egy csoportos fitneszteremben jó nyitva maradni, és tanításokat és különbségeket cserélni arról, hogyan kell elvégezni a konkrét gyakorlatokat, készségeket és technikákat.

6. szokás: szinergia

A csoport jólétének kifejezetten előnye, hogy növeli a növekedést azáltal, hogy más embereket használ, nemcsak az ön ösztönzésére és motiválására, hanem olyan gyakorlatok és rutinok megkönnyítésére is, amelyek olyan exponenciális eredményeket hozhatnak, amelyeket viszont normális esetben nem képes legyen egyedül elérni őket. Vagy legalábbis nem olyan gyorsan.

Például sok mindenhez szükség van a partner munkájára. A törülközős sprintek nagyszerű példája a robbanékony futóerő fejlesztésére irányuló szinergiának. Ha egy másik ember visszafogja a derekára tekert törülközőt, miközben elrugaszkodja ezeket a lábakat, hogy előrelépjen, az egy a sok példa közül arra, hogy mások profitra tegyenek szert saját hasznukra.

Ez még nem áll meg, mert a fitneszben való szinergizálás szépsége az, hogy másoknak is profitálhat, miközben egyedül nyer. A törülközős sprintre példa, amelyben sorokat kell végeznie, de vannak olyan gyakorlatok is, amelyeket együtt végezhet, amelyeken keresztül minden fél profitálhat abból, hogy egyedül nem járna haszonnal.

És végül…

7. szokás: Élesítse a fűrészt

A fűrész élesebbé tétele alapvetően az a szokás, hogy mindig edzeni és finomítani kell a sportját vagy a fizikai aktivitását. Arról szól, hogy gyakorolja az alapokat, hogy az idő múlásával tisztábbá, tisztábbá és jobbá tegye Önt abban a sportban vagy fizikai tevékenységben. Arról is szól, hogy nyitott maradjon az új tanításokra, új gyakorlatokra, gyakorlatokra és rutinokra, az erőnlét sajátosságának fejlesztése vagy finomítása érdekében.

A fűrészélezésnek két fő szempontja van.

Finomítsa és fejlessze azokat a készségeket, technikákat és tulajdonságokat, amelyek most megvannak és amelyek alapvető fontosságúak az adott sport vagy fizikai tevékenység szempontjából.

Olyan új készségek, erősségek, tulajdonságok és tulajdonságok megtanulása, fejlesztése és elemzése, amelyek javítani fognak akár sportolóként, akár fizikai tevékenysége minőségének vagy tapasztalatainak javítása érdekében.

A fűrész élezésének második pontja nagyon fontos, mert túlságosan könnyű megragadni egy meglehetősen statikus edzésprogramban és hagyni a tányéron. Ott voltam. Amit tenni szeretne, az az, hogy gyakran kérdezze meg magától, hogy vannak-e olyan tulajdonságok, tulajdonságok vagy tulajdonságok az edzettségében, amelyeket fejleszteni vagy finomítani szeretne, majd töltse az időt a lézerrel úgy, hogy a programot köré összpontosítja. Mondhatnánk, hogy a 2. szokás (a véget szem előtt tartva) használatával kell válaszolni erre a kérdésre.

A szokások erősek, mert a telepítés után nem kell annyira támaszkodni az akarat erejére. Ez a 7 szokás gyönyörűen elválik egymástól.

Meglátásának módja a függőség kezdete. Akár edzőn, akár durva emberen múlik, ez időről időre megtörténik. Ezután, amikor elsajátítja a magángyőzelem 3 szokását, eléri a függetlenség szintjét, ami azt jelenti, hogy beépül a szokásaiba, amelyek lehetővé teszik, hogy könnyedén beilleszthesse a fitneszet az életébe.

Ezután a függetlenség szintjétől kezdve, ha úgy dönt, hogy belép a csoportos fitneszkörnyezetbe, akkor ki tudja alakítani a nyilvános győzelem 3 szokását. Ezek a szokások elvezetnek az egymásrautaltság szintjére, amely révén hatalmas növekedést és haladást érhet el a fizikai állapotban, ha kamatoztatja a másokkal való együttműködés hatásait.

És természetesen a fűrész élesítése a fő szokás, mert ez nem egy bizonyos szinten van, de az a szokás, hogy mindvégig rendelkezzen, függetlenül attól, hogy milyen szinten van.

Fitnesz ihlette,

Clinton Boucheix

Kapitány